Poradna Meta Quest 3 128 GB

Autor: Jirka | Vloženo: 27.12.2023 000 21:02 | Témata: Poradna Meta Quest 3 128 GB

Jirka

Meta store

Dobrý den, stal se někomu problém, že při nákupu hry vám je odmítnuta platební karta? Limit, platnost je ok, a dříve jsem s ní již hru koupil, ale teď mi kartu odmítají. Děkuji za případné rady.

  • 28. prosince 2023 - Oficiální zástupce obchodu PCRobot.cz

    Dobrý den,

    ano, tento problém se může stát. Zde je několik možných důvodů, proč vám byla platební karta odmítnuta:

    Chyba v údajích o platební kartě. Zkontrolujte, zda jste do formuláře zadali správné údaje o platební kartě, včetně čísla karty, data vypršení platnosti a CVC/CVV kódu. Pokud si nejste jisti, můžete si číslo karty a CVC/CVV kód ověřit na zadní straně karty.
    Nepokrytý zůstatek na kartě. Ujistěte se, že máte na kartě dostatek peněz na pokrytí ceny hry. Pokud si nejste jisti, kolik peněz máte na kartě, můžete si to ověřit na webových stránkách své banky nebo vydavatele karty.
    Blokování karty. Banka nebo vydavatel karty může vaši kartu blokovat z bezpečnostních důvodů. Pokud si myslíte, že je to důvod, proč vám byla karta odmítnuta, kontaktujte svou banku nebo vydavatele karty.
    Problémy s Meta Store. V některých případech mohou být problémy s Meta Store, které způsobují, že jsou platební karty odmítnuty. Pokud jste vyzkoušeli všechny výše uvedené kroky a stále vám je karta odmítnuta, zkuste se spojit s podporou Meta.
    Zde jsou některé konkrétní rady, které můžete vyzkoušet:

    Zkuste použít jinou platební kartu. Pokud máte více platebních karet, zkuste použít jinou kartu. Pokud to funguje, může to znamenat, že existuje problém s vaší původní kartou.
    Zkuste provést nákup z jiného zařízení nebo webového prohlížeče. Pokud vám karta funguje na jiném zařízení nebo webovém prohlížeči, může to znamenat, že problém je s vaším původním zařízením nebo prohlížečem.
    Zkuste provést nákup později. V některých případech mohou být problémy s Meta Store dočasné. Pokud počkáte několik hodin nebo dní a zkusíte nákup znovu, může to fungovat.
    Doufám, že vám to pomůže.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.